Հաշվետվություն․մաթեմատիկա

  • Բլոգում տեղադրել մաթեմատիկա բաժնի հղումը Մաթեմատիկա
  • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։  Մասնակցել եմ բոլոր ֆլեշմոբերին,  մեծամասամբ լրացրել եմ առաջին և երկրորդ մակարդակները։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները  սիրում եմ քննարկել  հայրիկի հետ։
  • Մասնակցե՞լ եք 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։ Տեղադրեք նախագծերի արդյունքների հղումները։ Մարտ ամսվա նախագծեր
  • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել և ինչու։ Ինձ շատ դուր է եկել գունային խաղերը։ geogebra
  • Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք։ quizis
  • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։ Այո կարող եմ։
  • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունենրին և ինչո՞ւ։Սիրում եմ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։ geogebra, quizis.
  • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։googlevorm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *